16 Ağustos 2008 Cumartesi

TAM 2 AY OLDU

4senelik ilişkim biteli tam 2 ay oldu. ama hala ilk gün gibi dayanamıyorum hala birşeyler içimi acıtıyor. işte yine düstü içime yine özlemler sardı herbiryanımı. unutmak imkansız gibi. insan kabullenemiyor ayrılıgı. cok zor geliyor birzamanlar birbirimizin herseyiyken şimde bi yabancı olmak cok zor yasanmış onca seylerden sonra unutmak cok zor acıya engel olmak mümkün degil. bazen insanı öyle bir sarıyorki bu özlem,acı,isyan gibi karısık duygular nefes bile alamıyor insan.bugün facebook da fotolarına baktım okadar degişmiş o kadar güzel olmuşki insan bazı seylerin kıymetini kaybettikten sonra anlıyor ve görüyor. ama resimlerin altındaki yorumlara bakınca cok üzüldüm. herkes rahatlıkla konusabiliyorken ben birzamanlar herseyi olan ben konusamıyorum bişey yazamıyorum. bazı erkekler hemen sarmış etrafını fotolardaki yorumlardan belli oluyor. buda bana cok koyuyor evliligi düsündügümüz insanla ayrıldık ve ben bu dört senenin ardından ayrılıktan sonra sanki bir yabancı gibi konusamıyorum bile millet birzamnlar bir ömür boyu beraberiz diye yeminler eden intihara bile kalkısan ama ardından beni terkeden sevgilime iltifatlar yagdırıp belkide cıkmak için can atarken ben acılarla susarak yasamaya calısıyorum. sizinle paylasmak istedim arkadaslar bazen insan dayanamıyor bende döktüm içimi. allah gercekten seven insanlara ayrılık acısı yasatmasın insan kensdisini tanıyamıyor. hele birde bukadar uzun süre beraber olup aynı evi paylasmış her güzel şeyi yasamıssa cok zor.

"Bir forum sitesinde rastladım.Arkadaşın durumuna çok üzüldüm sizlerle paylaşmak istedim.
Bu yazıda bize sevidğimiz insanların kıymetini bilmemizin gerektiğini öğretiyor.Allah kimseyi sevidğinden ayırmasın"

Hiç yorum yok:

||GezginFORUM||