16 Ağustos 2008 Cumartesi

Geçen Gün Nostalji yaptım

meraba arkadaşlar geçen gün bir arkadaşın ısrarı üzerine bir atari salonuna gittim. içeri girince duygu seline kapıldım. Yıllar önce daha ilkokul-ortaokulda delicesine oynadığım oyunlar. sınırlı para ve jetonla en uzun süre oynamak için ne ugraşırdım ne stres olurdum. hep eskiden oynadıgım oyunlar diziliydi. hevesle senelerce aynı oyunu oynadıgımı bilirim.tabi limitli jetonla:-) baya duygulandım küçüklük anılarım geldi. atari salonlarında yaşadıgım. her gün düzenli gittigim günler geldi Asıl zevki gerçekten o veriyor belkide 1 sene boyunca her gün para vererek 2 jetonla oynadıgım oyun yıllar sonra elime geçti ve bir kere oynadım bıraktım. zevk vermedi çünkü ne stres vardı ne jeton bitme derdi. ne kadar zevk alırdımki böyle. böyle şeyler ulaşılmaz olunca daha değerli oluyor.Şimdi elimin altında çok iyi bir laptop var bütün oyunlar harddiskimde yüklenmeyi bekliyor ama hiç birinin 7 yaşındayken tumblepop yada street fighter oyunu için bekledigim sıra yaptıgım taktikler ugraşırken verdigim çaba kadar zevk vermiyor. eski günlerde aldıgım zevki istiyorum :(

Sanırım çoğunuzda aynen benim gibi düşünüyordur.Haksızmıyım.Nerde o eski günler...

Hiç yorum yok:

||GezginFORUM||