16 Ağustos 2008 Cumartesi

KUAFÖRMÜŞ PEHHHHHHH :)

bugün bir hata yapıp kuaföre gittm, hay gtmez olaydm. adam bAna stajer nitelikteki ultra acemi bi kız gnderdi. Ben kahkül yaptırmak istiyordum. Kızı itinayla, altını çize çize, nazikçe "lütfen kısa olmasın, kaş hizamda olsun" dedim. Kız tamam dedi başladı kesmeye, Ya ne bitmez şeymiş kes kes bitmiyor kes kes bitmiyor, sonra gözlerimi bir açtım ve hazin manzara birden dünyanın en kısa kahküllü kızı olduğmu düşündüm.kuaför kıza kısa olmuş ama... dedim hemen sözümü kesti "en ideal boyut" dedi. Kıyamadığım paramı ödedim eve gittim. Şuan çok feci kızgın ve üzgünüm, ben bile daha düzgün ve uzun keserdim. Şuan saçlarım hafif yamuk ve aynı Amelie gibiyim, çok kısa ve yamuk kahküllerim oldu ve okullar açılmadan uzaması lazım.uzaması için bilgilerinzi rica ediyorum. eğer şunun bunun tohumları diye bi fikir atacaksanız atmayın onları alamam ayrıca evde bulunur şeler olursa çok sevinceğim, ayrıca teselli de edebilrsiniz ayrıca güledebilirisiniz şuan ona bile muhtaç durumdayım

"Bu yazıyı bir sitede okudum.Muhtemelen kızcağız küçük birsiydi.Morali bir kahkül yüzünden nasıl bozulmuş :).Ama üzülmesin.Saçlarının kökü onda yine uzar :)

Hiç yorum yok:

||GezginFORUM||