16 Ağustos 2008 Cumartesi

Çok Kötü Rezil Oldum. ( Sanırım )

Selam arkadaşlar. Yonjadan tanıstıgım ve bayağıdır konuştuğum bi kız vardı. Bu benim profile olumlu yorumlar bırakıyordu, bende onun profile olumlu yorumlar yapıyordum. Neyse, msn falan istedi vermiştim. bayağıdır konuşuyorduk. Geçen gece gece saat 2,5 suları gene konuşuyoruz. Kız bana cam varsa, cam aç dedi. bende tamam ama sende aç, karşılıklı açalım dedim. Çoğu kişide böyle yapar zaten. Neyse kız cam açtı, bende açtım. Gayet iyi konuşuyoruz. Fakat saat gece 2,5 olduğundan benim altımda boxer, üstümde atlet var. Sarıiın bi tipim atlet normal duruyordu zaten üstümde, birşey giymedim. Cam'i çok sağlam oturtturdum, sadece yüzüm ve atletin bi kısmı görünüyor. Bayağı konuştuk, kız artık yatıcam dedi, iyi dedim benimde uykum geldi falan. Buna rağmen gene 10 dk kadar konustuk. Fakat benim için küçük, kız için büyük bir ayrıntıyı unutmuştum. Benim bilgisayar sandalyemin arka tarafı bozuktu. Yani kendini tam güç sandalyeye daya dengeni kaybedip düşüyorsun. Kızla konuşmaya dalmaktan bunu unutmuştum. Kıza ''bye'' dedim kapatıyorum artık kamerayi son 10 saniye. Ne olduysa bu 10 saniye içinde oldu. O anda daha cami kapamadan kızı ayarlamanın verdiği bir rahatlıkla gerileceğim geldi. Neyse tam geriliyorum ki, sandalyeye fazla dayandım ve o anda ne olduysa oldu. Sandalye geriye doğru uçarken, cam hala açıktı. Tam düşerken son bir manevrayla ''ESC'' ye bastım. kasada yana devrildi, pc reset attı kendi kendine. Fakat bilen bilir, cam takılması diye bir olay olur böyle durumlarda. Yani o durum olduysa kız benim malafatı, düşüş anımdaki ifademi, herşeyimi gördü. ve her gün bana selam atan kız, bu gün hiçbirşey yazmadı. Kızlada çok iyi muhabbettim vardı, bayağı şeyde uyuşuyorduk. Ama bu durum... Anlattıklarım %100 doğru, bir yerde sallama bile yok. Kandil gecesi yalan atıcakta değilim zaten. İmla hatası olduysa, affola.

Hiç yorum yok:

||GezginFORUM||