16 Ağustos 2008 Cumartesi

Havuzda Gözlerinizi Açmayın..!!!

Bugün havuza gittik arkadaslarla.Havuza gitmeden önce gözlerim süperdi görmemde kusur yoktu diyebilirim.Havuz dibinde gözlerimi açtım biraz 3 -4 saat yüzünce ve her seferinde açınca her yeri bulanık görmeye başladım.Işıkların etrafını haddinden fazla görüyorum.Arkadaşımın yüzünü seçemiyorum neredeyse.10 M önümdekini çok zor görüyordum.Eve geldim duş alırken suyu gözüme vurdum mütiş bir acı hissediyordum.Ama sağ gözüm geçti.Solda ise hala bulanıklık devam ediyordu.Onada çayla pansuman yaptık Tv izliyordum mesela tvyi Sol gözümü kapatınca gayet net görüyorum sağı kapatınca bulanık görüyorum.Çayla pansuman yaparken bayağı acıdı açıkcası.Ama geçti bugün anladım onların değerini su pisti veya çok klor vardı galiba.

Sonuç olarak :havuzda gözlüksüz gözlerinizi açmayın, gözlerde çeşitli etkiler yapabiliyor, göz nezlesi denilen bir hastalığa da neden oluyor ayrıca

Hiç yorum yok:

||GezginFORUM||